Home / Buhalterinė apskaita / Buhalterinės apskaitos tvarkymas
buhalterine-apskaita

Buhalterinės apskaitos tvarkymas

Ten kur įmonė, gaminanti kokią nors produkciją ar teikianti paslaugas, ten ir buhalterinė apskaita. Kuomet pradedama galvoti, kas turėti rūpintis įmonės buhalterine apskaita, atsiranda trys pasirinkimo galimybės: galima samdyti buhalterį, pasinaudoti fizinio asmens, galinčio tvarkyti buhalterinę apskaitą paslaugomis arba buhalterinės apskaitos tvarkymas gali būti patkėtas profesionalų (komandai) įmonei. Tačiau kuris iš šių variantų yra pats geriausiais? Jei nežinote, šis straipsnelis – kaip tik jums.

Apskaita yra svarbiausias dalykas, todėl ji turi būti tvarkoma kokybiškai, skaidriai bei patikimai. Vienas svarbiausių dalykų, kurį būtina paminėti, sprendžiant klausimą, kas turėtų rūpintis buhalterine apskaita, yra tas, jog nesvarbu, kurį variantą bepasirinktumėte, jums teks susidurti su tam tikromis problemomis.

 

Prieš priimant sprendimą yra tiesiog būtina žinoti, kokios problemos jūsų laukia kiekvienu pasirinkimo atveju.

Buhalterinės apskaitos tvarkymas

Trumpai pristatysime pagrindines problemas:
a) problemos, su kuriomis teks susidurti, pasamdžius buhalterį – liga, atostogos, darbo vietos paruošimas, buhalterinių programų įsigijimas, socialinio draudimo įmokos, išlaidos kvalifikacijos kėlimui;

b) problemos, su kuriomis teks susidurti, bendradarbiaujant su fiziniu asmeniu, galinčiu teikti buhalterines paslaugas – negalėsite būti užtikrinti fizinio asmens darbo kokybe;

c) problemos, su kuriomis teks susidurti, pasamdžius įmonę, kurios veiklos pobūdis yra buhalterinės veiklos tvarkymas – dažniausiai įmonių teikiamos paslaugos kainuoja itin daug.

Buhalterinė apskaita kaip matyti, daugiausia problemų, sulauks tuo atveju, jei nuspręsite, kad jūsų įmonės turi pasirūpinti pasamdytas buhalteris.
Tačiau situacija nėra tokia bloga – galima įžvelgti ir privalumų. Tam tikri privalumai jūsų lauks tais atvejais, jei nuspręsite, kad jūsų įmonės buhalterine apskaita turi rūpintis samdoma įmonė arba fizinis asmuo. Kokie privalumai jūsų lauks šiais atvejais? Nereikės ruošti darbo vietos, įsigyti buhalterinių programų, mokėti socialinio draudimo mokesčių.

Apibendrinant šią temą, galima teigti, kad kiekvienas pasirinkimo variantas turi trūkumų, tačiau du iš jų gali pasigirti tam tikrais privalumais, tad kuris variantas yra naudingiausias jums, galite nuspręsti tik atidžiai išanalizavę savo situaciją.